PLM’in İşletmelere Ekonomik Katkıları ve PLM Yatırım Getirileri (ROI)

Bir fikir olarak PLM’nin doğuşu, American Motors Corporation In (AMC), daha büyük rakiplerine karşı daha iyi rekabet etmek için ürün geliştirmeyi hızlandırmanın bir yolunu ararken meydana geldi. 1985’te AMC, Jeep Grand Cherokee olarak ortaya çıkan yeni bir model geliştirmeye başladı. Bu model ile birlikte ürün sürecini iyileştirmeyi ve geliştirmeyi amaçladılar. Ürün verilerinin büyük bir yük olduğunu ve yönetilmesi gerektiğini keşfettiler. Ürün veri yönetiminin etkisi o kadar büyüktü ki, AMC’yi satın alan Chrysler bu sistemi tüm işletmeye uyguladı (tasarım ve üretime katılan herkes birbirine bağlandı). Bu teknolojinin adı PDM (Ürün Veri Yönetimi) idi.

PDM teknolojisini ilk uygulayanlardan biri olan Chrysler, 1990’ların ortalarına kadar sektör ortalamasında maliyetlerin yarısını oluşturan geliştirme maliyetlerini kaydeden otomobil endüstrisinin en uygun maliyetli üreticisi oldu. Bu görevlerin sonunda gelen yenilik hayatta kaldı ve yazılım şirketlerinden OEM’lere kadar tüm şirketleri CAD, PDM ve PLM sistemlerine yatırım yapmaya teşvik etti.

Dokümanı Görüntülemek İçin Lütfen Formu Doldurunuz

İsminiz
Alan gereklidir!
Alan gereklidir!
Soyadınız
Lütfen soyadınızı giriniz.
Lütfen soyadınızı giriniz.
E-mail Adresiniz
Lütfen geçerli bir email adresi giriniz!
Lütfen geçerli bir email adresi giriniz!
Telefonunuz
Lütfen geçerli bir telefon numarası giriniz!
Lütfen geçerli bir telefon numarası giriniz!
Sektörünüz
Lütfen sektörünüzü giriniz!
Lütfen sektörünüzü giriniz!
Şirketiniz
Lütfen şirketinizi giriniz!
Lütfen şirketinizi giriniz!
Lütfen okuyup işaretleyin.
Lütfen okuyup işaretleyin.
Lütfen okuyup işaretleyin.
Lütfen okuyup işaretleyin.