Teknoloji, özellikle yazılım sektöründe büyük bir dönüşüm yaşıyor. Süreç bazlı uygulamalar, firma içinde özel uygulama geliştirme gibi konular önem kazandı.
Teknoloji yatırımının faydasını sürdürülebilir kılmak, teknolojiyi kullanacak ekiplere sağlanacak sürdürülebilir eğitim ile mümkündür. Her teknolojik sistemin arkasında onu iyi yönlendirebilen uzman kullanıcısı olmalıdır.
Cadem Digital Eğitim Hizmetleri, kurumsal müşterilerine ve son kullanıcılarına yüksek kalitede, ileri seviyede teknolojik altyapıya sahip eğitim sağlar.
Eğitimlerimizin amacı, uzmanlık alanımız olan tasarım metodolojisini firmalarda oluşturarak, katılımcılarımızı PLM çözümleri konusunda, performanslarının zirvesine çıkartmaktır.
Eğitimler, tasarım ekiplerine, proje birimlerine, kalite planlama ve kontrol birimlerine ve yöneticilere özel olarak planlanmaktadır. Sürdürülebilir, gelişebilir tasarım anlayışıyla, özel eğitimlerimizde öncelikle, müşterimizin tasarım ekibinin durum tespiti yapılır.
Eğitimlerimiz firma süreçlerine ve firmanın sektörünün ihtiyaçlarına göre tasarlanır ve gerçekleştirilir.
Ana sanayilerde verdiğimiz eğitimler sonrasında; standartlaştırma, hız, verimlilik konularında gerçekleştirdiğimiz koçluk çalışmaları ile, deneyimli eğitmenlerimiz, ekiplerin karşılaştığı sorunlarda iş süreçlerindeki dar boğazın giderilmesine, yerinde destek sağlar.
Cadem Digital, sektörünü tanıyan profesyonel kadro yapısıyla size daha yakın hizmet verebilmek için Bursa, İstanbul ve Ankara ofislerindeki uzman ekibiyle, eğitim ve destek konusunda çözüm ortağınız olmaya 1990 yılından beri devam etmektedir.
Cadem Digital, Dassault Systemes’in resmi eğitim ortaklığı sertifikası olan CEP (Certified Education Partner ) sertifikasına sahiptir.
Teknik Destek Hizmeti İçeriği
- Kota süresi dâhilinde; firma'ya planlı ve acil ziyaretler yapılması, uzaktan bağlantı ve e-posta ile gelen sorunların çözümlenmesi.
- CATIA yatırım planlama aşamasında yönlendirme ve danışmanlık.
- CATIA Kurulum desteği (çalışılan ana sanayi ihtiyaçlarına göre çalışma)
- Süreçlerin incelenerek sorunların tespit edilmesi ve bu sorunlara yönelik çözüm paketlerinin hazırlanması ve uygulanması. Tasarımlarınızda yaptığınız çalışmaları “en iyi uygulama“ seviyesine çıkarmak ve standartlaştırmaya dönüştürmek için çalışmaların yapılması.
- Teknik ekibin bilgi seviyesinin her zaman güncel tutulması.
- Makro havuzumuza erişim hakkı.
- Sınırsız telefon desteği.
Kategori 1
Aylık destek süresi
20 saat ve üzeri
Kategori 2
Ayda bir tam gün veya
iki yarım gün yerinde ziyaret
(Toplam 8 Saat)
Kategori 3
Ayda yarım gün
yerinde ziyaret
(Toplam 4 Saat)
Kategori 4
Kotasız hizmet başına
fatura yöntemi ile destek
Teknoloji, özellikle yazılım sektöründe büyük bir dönüşüm yaşıyor. Süreç bazlı uygulamalar, firma içinde özel uygulama geliştirme gibi konular önem kazandı.
Teknoloji yatırımının faydasını sürdürülebilir kılmak, teknolojiyi kullanacak ekiplere sağlanacak sürdürülebilir eğitim ile mümkündür. Her teknolojik sistemin arkasında onu iyi yönlendirebilen uzman kullanıcısı olmalıdır.
Cadem Digital Eğitim Hizmetleri, kurumsal müşterilerine ve son kullanıcılarına yüksek kalitede, ileri seviyede teknolojik altyapıya sahip eğitim sağlar.
Eğitimlerimizin amacı, uzmanlık alanımız olan tasarım metodolojisini firmalarda oluşturarak, katılımcılarımızı PLM çözümleri konusunda, performanslarının zirvesine çıkartmaktır.
Eğitimler, tasarım ekiplerine, proje birimlerine, kalite planlama ve kontrol birimlerine ve yöneticilere özel olarak planlanmaktadır. Sürdürülebilir, gelişebilir tasarım anlayışıyla, özel eğitimlerimizde öncelikle, müşterimizin tasarım ekibinin durum tespiti yapılır.
Eğitimlerimiz firma süreçlerine ve firmanın sektörünün ihtiyaçlarına göre tasarlanır ve gerçekleştirilir.
Ana sanayilerde verdiğimiz eğitimler sonrasında; standartlaştırma, hız, verimlilik konularında gerçekleştirdiğimiz koçluk çalışmaları ile, deneyimli eğitmenlerimiz, ekiplerin karşılaştığı sorunlarda iş süreçlerindeki dar boğazın giderilmesine, yerinde destek sağlar.
Cadem Digital, sektörünü tanıyan profesyonel kadro yapısıyla size daha yakın hizmet verebilmek için Bursa, İstanbul ve Ankara ofislerindeki uzman ekibiyle, eğitim ve destek konusunda çözüm ortağınız olmaya 1990 yılından beri devam etmektedir.
Cadem Digital, Dassault Systemes’in resmi eğitim ortaklığı sertifikası olan CEP (Certified Education Partner ) sertifikasına sahiptir.
Teknik Destek Hizmeti İçeriği
- Kota süresi dâhilinde; firma'ya planlı ve acil ziyaretler yapılması, uzaktan bağlantı ve e-posta ile gelen sorunların çözümlenmesi.
- CATIA yatırım planlama aşamasında yönlendirme ve danışmanlık.
- CATIA Kurulum desteği (çalışılan ana sanayi ihtiyaçlarına göre çalışma)
- Süreçlerin incelenerek sorunların tespit edilmesi ve bu sorunlara yönelik çözüm paketlerinin hazırlanması ve uygulanması. Tasarımlarınızda yaptığınız çalışmaları “en iyi uygulama“ seviyesine çıkarmak ve standartlaştırmaya dönüştürmek için çalışmaların yapılması.
- Teknik ekibin bilgi seviyesinin her zaman güncel tutulması.
- Makro havuzumuza erişim hakkı.
- Sınırsız telefon desteği.
Kategori 1
Aylık destek süresi
20 saat ve üzeri
Kategori 2
Ayda bir tam gün veya
iki yarım gün yerinde ziyaret
(Toplam 8 Saat)
Kategori 3
Ayda yarım gün
yerinde ziyaret
(Toplam 4 Saat)
Kategori 4
Kotasız hizmet başına
fatura yöntemi ile destek